sander_
Legacy Member
hallo,
ik kan geen cd's, dvd's of dergelijke meer afspelen.
als ik kijk bij mijn computer staat er ook geen schijfstation bij.
de eerste keer dat ik dit probleem had kon ik het herstellen met systeemherstel.
nu werkt dit niet meer.
heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
en hoe kan je dit dan oplossen.
ik kan geen cd's, dvd's of dergelijke meer afspelen.
als ik kijk bij mijn computer staat er ook geen schijfstation bij.
de eerste keer dat ik dit probleem had kon ik het herstellen met systeemherstel.
nu werkt dit niet meer.
heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
en hoe kan je dit dan oplossen.