Anubis!i!
Legacy Member
Hallo iedereen.
Ik heb een half jaar geleden een DVD speler (voor PC) gekocht.
Als ik een DVD erin stak (om het even welke, een disney ofzo) kwam hij af voor software te instaleren (wat ik gedaan heb).
Maar alles geïnstaleerd was en DVD instak kwam die af met pixels te verminderen enzo.
Ik heb bij eigenschappen zo de pixels veranderd enzo, naar site van de mensen gaan. Maar het werkt niet
Hebben jullie mss software van site die je wel kan gebruiken ofzo?!
PS: Windows 98 (dus geen xp softwaren aub)
Ik heb een half jaar geleden een DVD speler (voor PC) gekocht.
Als ik een DVD erin stak (om het even welke, een disney ofzo) kwam hij af voor software te instaleren (wat ik gedaan heb).
Maar alles geïnstaleerd was en DVD instak kwam die af met pixels te verminderen enzo.
Ik heb bij eigenschappen zo de pixels veranderd enzo, naar site van de mensen gaan. Maar het werkt niet
Hebben jullie mss software van site die je wel kan gebruiken ofzo?!
PS: Windows 98 (dus geen xp softwaren aub)


