Carrotman
Legacy Member
Kweet het, 't is een oude game
maar ik wil die oude herinneringen nog eens naar boven halen van vroeger
urenlang aan een stuk doorgamen, ge kent da wel hé
maar nu moet ik nog vanalles instellen in de setup, waaronder het geluid, ik kan dus geen geluid horen, omdat er niks in dat menu staat dat ik heb
maar ik wil die oude herinneringen nog eens naar boven halen van vroeger
urenlang aan een stuk doorgamen, ge kent da wel hé
maar nu moet ik nog vanalles instellen in de setup, waaronder het geluid, ik kan dus geen geluid horen, omdat er niks in dat menu staat dat ik heb


