PolletPoulet
Legacy Member
Nu ben ik het grondig beu aan het worden. Ik heb sinds 3 dagen een draadloze ADSL lijn via ISDN op mijn kamer gekregen.
Maar thuis hebben wij 2 draadloze netwerken. 1 van de bureau's (3Com) zoals wij dat hier noemen en die van mij (60527201).
Dus mijn verbinding vindt 2 draadloze netwerken en verbindt altijd eerst met die van de bureaus 3Com dus:
http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/verbindingen.JPG
Wat die ik da: geef lijst met andere verbindingen: en connect ik naar die van mij de 60527201.
Dit is al het eerste wat ik KOTSBEU ben. Is er dan geen manier om die 3Com verbinding te elimineren op mijn pc?
Ten tweede:
Ik zit op mijn pc te chatten op mIRC wat surfen en wat downloaden. The usueal stuff dus. Oppeens valt mijn inet uit. Baf alles disconnect. Netwerkverbinding niet beschikbaar. 2 seconden daarna verbonden met 3Com.
Ik wil terug naar de 60527201 maar dan vindt hij die niet meer.
Ook het downloaden gaat rete traag. Maar als ik op speedtest.nl een test doe, zijn het de normale snelheden die ik zou moeten hebben.
Toch download hij TRAAG:
http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/hoeretrage dc++.JPG
(En boven de 2kb/sec heb ik de afgelope dagen nog niet gehad.)
Mijn ultra coole bytes ontvanger draagt de naam SANTIS WLAN USB Adaptor:
http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/adaptor.JPG
En dit is het zowat. Kunnen jullie mij helpen of moet ik die aap van ADSL met het kankergezwel op zijn lul bellen en zeggen dat ie maken dat hij hier moet zijn?
Oh hier word ik pist van.
Maar thuis hebben wij 2 draadloze netwerken. 1 van de bureau's (3Com) zoals wij dat hier noemen en die van mij (60527201).
Dus mijn verbinding vindt 2 draadloze netwerken en verbindt altijd eerst met die van de bureaus 3Com dus:
http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/verbindingen.JPG
Wat die ik da: geef lijst met andere verbindingen: en connect ik naar die van mij de 60527201.
Dit is al het eerste wat ik KOTSBEU ben. Is er dan geen manier om die 3Com verbinding te elimineren op mijn pc?
Ten tweede:
Ik zit op mijn pc te chatten op mIRC wat surfen en wat downloaden. The usueal stuff dus. Oppeens valt mijn inet uit. Baf alles disconnect. Netwerkverbinding niet beschikbaar. 2 seconden daarna verbonden met 3Com.
Ik wil terug naar de 60527201 maar dan vindt hij die niet meer.
Ook het downloaden gaat rete traag. Maar als ik op speedtest.nl een test doe, zijn het de normale snelheden die ik zou moeten hebben.
Toch download hij TRAAG:
http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/hoeretrage dc++.JPG
(En boven de 2kb/sec heb ik de afgelope dagen nog niet gehad.)
Mijn ultra coole bytes ontvanger draagt de naam SANTIS WLAN USB Adaptor:
http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/adaptor.JPG
En dit is het zowat. Kunnen jullie mij helpen of moet ik die aap van ADSL met het kankergezwel op zijn lul bellen en zeggen dat ie maken dat hij hier moet zijn?
Oh hier word ik pist van.
