Archief - draadloos netwerk ADSL probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PolletPoulet

Legacy Member
Nu ben ik het grondig beu aan het worden. Ik heb sinds 3 dagen een draadloze ADSL lijn via ISDN op mijn kamer gekregen.

Maar thuis hebben wij 2 draadloze netwerken. 1 van de bureau's (3Com) zoals wij dat hier noemen en die van mij (60527201).
Dus mijn verbinding vindt 2 draadloze netwerken en verbindt altijd eerst met die van de bureaus 3Com dus:

http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/verbindingen.JPG

Wat die ik da: geef lijst met andere verbindingen: en connect ik naar die van mij de 60527201.
Dit is al het eerste wat ik KOTSBEU ben. Is er dan geen manier om die 3Com verbinding te elimineren op mijn pc?

Ten tweede:
Ik zit op mijn pc te chatten op mIRC wat surfen en wat downloaden. The usueal stuff dus. Oppeens valt mijn inet uit. Baf alles disconnect. Netwerkverbinding niet beschikbaar. 2 seconden daarna verbonden met 3Com.
Ik wil terug naar de 60527201 maar dan vindt hij die niet meer.

Ook het downloaden gaat rete traag. Maar als ik op speedtest.nl een test doe, zijn het de normale snelheden die ik zou moeten hebben.
Toch download hij TRAAG:

http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/hoeretrage dc++.JPG

(En boven de 2kb/sec heb ik de afgelope dagen nog niet gehad.)

Mijn ultra coole bytes ontvanger draagt de naam SANTIS WLAN USB Adaptor:

http://users.telenet.be/tomb/probleem met inet/adaptor.JPG

En dit is het zowat. Kunnen jullie mij helpen of moet ik die aap van ADSL met het kankergezwel op zijn lul bellen en zeggen dat ie maken dat hij hier moet zijn?
Oh hier word ik pist van.

koebeest

Legacy Member
PolletPoulet zei:
En dit is het zowat. Kunnen jullie mij helpen of moet ik die aap van ADSL met het kankergezwel op zijn lul bellen en zeggen dat ie maken dat hij hier moet zijn?
Oh hier word ik pist van.

Jongen, die mensen doen ook maar hun werk, dus wil je aub een beetje beleefdheid tonen naar die mensen. De mensen die dat lezen zullen ook wel denken:"Wat een hoog gedacht heeft die jongen over zichzelf"

Slu en van mij moet je geen antwoord verwachten

bluz

Legacy Member
1. Welk merk is uw router?
2. Probeer eens een ander kanaal. Het gebeurd vaak dat 2 draadloze netwerk elkaar gaan storen. Het ene heeft daar soms meer last van dan het andere.
3. Al eens een firmware upgrade gedaan op u router?
4. Ooit al aan gedacht om u draadloze netwerken te beveiligen. Het kan goed zijn dat u systeem gewoon vaak van netwerk switched als de verbinding met de ene wat minder is.

TitaTovenaartje

Legacy Member
Normaal kan je instellen welke verbinding hij eerst moet kiezen.

Zit je mss veraf van je modem/router?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan