iSwitch
Legacy Member
Yeets
Ik heb me een tijdje geleden de Creative Sound Blaster Audigy 2NX aangeschaft en heb die nu terug geïnstalleerd na mijn format. Nu lees ik dat ik de DMA (Directe geheugentoegang) moet inschakelen voor al mijn opslagapparaten als ik de prestaties van audio wil verbeteren.
a) moet ik dit inschakelen?
b) hoe moet ik dit dan doen?
Alvast bedankt & Greetz
Ik heb me een tijdje geleden de Creative Sound Blaster Audigy 2NX aangeschaft en heb die nu terug geïnstalleerd na mijn format. Nu lees ik dat ik de DMA (Directe geheugentoegang) moet inschakelen voor al mijn opslagapparaten als ik de prestaties van audio wil verbeteren.
a) moet ik dit inschakelen?
b) hoe moet ik dit dan doen?
Alvast bedankt & Greetz