a159747
Legacy Member
Ik wil al een tijdje enkele van men films op dvd zetten (ze zijn te groot voor op cd) zodat ik ze op divx stand-alone speler kan afspelen, maar als ik met nero een film op dvd wil branden heb ik altijd audio ts en video ts mappen, moet ik dan de audio van de video scheiden met één of ander programma of mag ik gewoon deze twee mappen deleten en die film er gewoon op zetten?Verder zou ik ook graag meer dan 1 video op dvd zetten, is dit mogelijk (en gaat mijn divx stand-alone speler dit dan willen afspelen) en bestaat er dan een programma (welk?) waarmee ik zelf menu's zou kunnen zodat wanneer ik de dvd in men dix speler steek dit menu automatisch opent en ik tussen de verschillende films kan kiezen?
mvg reno
mvg reno

