Archief - divx film op dvd + zelf menu maken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a159747

Legacy Member
Ik wil al een tijdje enkele van men films op dvd zetten (ze zijn te groot voor op cd) zodat ik ze op divx stand-alone speler kan afspelen, maar als ik met nero een film op dvd wil branden heb ik altijd audio ts en video ts mappen, moet ik dan de audio van de video scheiden met één of ander programma of mag ik gewoon deze twee mappen deleten en die film er gewoon op zetten?Verder zou ik ook graag meer dan 1 video op dvd zetten, is dit mogelijk (en gaat mijn divx stand-alone speler dit dan willen afspelen) en bestaat er dan een programma (welk?) waarmee ik zelf menu's zou kunnen zodat wanneer ik de dvd in men dix speler steek dit menu automatisch opent en ik tussen de verschillende films kan kiezen? :help:

mvg reno

Exit

Legacy Member
schrijft gewooon die avi's in willekeurige mappen als DATA DVD en da gaat werken, als ge video dvd wilt branden IS DAN DVD EN GEEN DIVX!!!
gewoon de files branden die ge hebt op nen data dvd, divx speler gaat u menu geven en gij kiest dan welke film ge wilt zien! neemt anders eerst nen dvd+-rw als test

übernoob

Legacy Member
idd je moet geen film-dvd maken maar een data dvd.

ik doe dit ook, enkele divx'en op dvd zetten omdat het goedkoper uitkomt dan ze elk op een cd-rom te zetten.


als je daarintegen een echte film-dvd wilt maken, moet je eerst je divx omzetten naar DVD met een converter, en dan mag je gewoon alles in de VIDEO_TS map plaatsen, en mag je de AUDIO_TS leeglaten.

let wel op welke converter je gebruikt, sommige vertonen slechte kwaliteit, en lees goed de instructies ivm de subs.

grtz
übernoob

a159747

Legacy Member
thx 2 all, maar kheb er ondertss ook al its op gevonde, ik maak met nero vision zelf een dvd-video project en hij convert die avi's na dvd ofzo en k kan een menu'ke maken en twerkt niet alleen op men divx speler maar ook op men gewone dvd speler :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan