ElGargamel
Legacy Member
Ik heb hier thuis op mijn oude pc 533mhz, 384 ram en een ati rage 128 kaart.
Ik was van plan warcraft 3 en tft hierop te installeren, mr ik heb eerst die videokaart vervangen door mijn oude geforce 4 mx.
Ik uninstall de oude drivers, vervang de kaart, installeer de nieuwe drivers, installeer directx 9, installeer war3 en tft.
Ik wil het spel dan starten en elke keer krijg het bericht "unable to initialize directx , make sure you have directx 8.1 or higher installed, etc...."
Ik heb nvidia drivers opnieuw geinstalleerd, directx verwijderd en opnieuw geinstalleerd, pc vele keren opnieuw opgestart.
Maar het bericht blijft komen.
Ik heb dan uiteindelijk besloten een format te doen.
Graphics drivers geïnstalleerd,directx geïnstalleerd,spel dan ook en terug krijg ik het bericht.
Ik weet echt niet meer wat doen.
Dit spel werkte vroeger op deze pc met de oude graka
Ik was van plan warcraft 3 en tft hierop te installeren, mr ik heb eerst die videokaart vervangen door mijn oude geforce 4 mx.
Ik uninstall de oude drivers, vervang de kaart, installeer de nieuwe drivers, installeer directx 9, installeer war3 en tft.
Ik wil het spel dan starten en elke keer krijg het bericht "unable to initialize directx , make sure you have directx 8.1 or higher installed, etc...."
Ik heb nvidia drivers opnieuw geinstalleerd, directx verwijderd en opnieuw geinstalleerd, pc vele keren opnieuw opgestart.
Maar het bericht blijft komen.
Ik heb dan uiteindelijk besloten een format te doen.
Graphics drivers geïnstalleerd,directx geïnstalleerd,spel dan ook en terug krijg ik het bericht.
Ik weet echt niet meer wat doen.
Dit spel werkte vroeger op deze pc met de oude graka