sigiedude
Legacy Member
hoi
ik heb hier net direct x9 gëinstalleerd omdat ik deze nodig had om half life2 te spelen.. maar sinds ik deze gëinstaleerd hebt, krijg ik niets dan problemen.. telkens ik een spel start (eender welk spel) dan herstart men pc gewoon.
voor dat ik direct x9 gëinstaleerd heb, heb ik nooit probleme had.. iemand sugesties?
thx,
greetz
ik heb hier net direct x9 gëinstalleerd omdat ik deze nodig had om half life2 te spelen.. maar sinds ik deze gëinstaleerd hebt, krijg ik niets dan problemen.. telkens ik een spel start (eender welk spel) dan herstart men pc gewoon.
voor dat ik direct x9 gëinstaleerd heb, heb ik nooit probleme had.. iemand sugesties?
thx,
greetz
