Oblivion
Legacy Member
ok situatieschets :
krijg hier rotlink, open die zooi en norton systemworks 2004 waarschuwt direct dat er een programma zich wilt installeren (in opera browser)
weiger dit uiteraard en doe onmiddellijk een virusscan
> 1 threat, een 'dialer', onmiddellijk gedelete via virusscanner
spyware proggy laten draaien...
de hele zooi dus
zijn ook de instructies die men gaf op symantec website
nu mijn vraag, kan dit enige schade betekenen voor mijzelf (en meer met name mijn telefoon (belgacom)/telenet internet rekening?
heb hier geen inbelmodem , en zag ook niet direct activiteit van mn kabelmodem
kan dit toch geld kosten uiteindelijk? ... of is het safe aangezien ik kabel gebruik?
krijg hier rotlink, open die zooi en norton systemworks 2004 waarschuwt direct dat er een programma zich wilt installeren (in opera browser)
weiger dit uiteraard en doe onmiddellijk een virusscan
> 1 threat, een 'dialer', onmiddellijk gedelete via virusscanner
spyware proggy laten draaien...
de hele zooi dus

zijn ook de instructies die men gaf op symantec website
nu mijn vraag, kan dit enige schade betekenen voor mijzelf (en meer met name mijn telefoon (belgacom)/telenet internet rekening?
heb hier geen inbelmodem , en zag ook niet direct activiteit van mn kabelmodem
kan dit toch geld kosten uiteindelijk? ... of is het safe aangezien ik kabel gebruik?