-=MAD=-Phoeni^X
Legacy Member
ik heb nu net een nieuwe printer aangesloten, een hewlett-packard officejet 710.
nu heb ik de drivers van de site van HP gedownload omdat windows ze zelf niet kan vinden.
maar als ik het installatie bestand heb uitgepakt wil die iets openen met demoshield player maar dat heb ik niet ofzo??
screenshot
heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
nu heb ik de drivers van de site van HP gedownload omdat windows ze zelf niet kan vinden.
maar als ik het installatie bestand heb uitgepakt wil die iets openen met demoshield player maar dat heb ik niet ofzo??
screenshot
heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
