-fusi0n-
Legacy Member
Yo
ik heb een nieuwe laptop gekocht, namelijk Sony Vaio VPCF11S1E (Win7).
Deze sluit ik aan op een extern scherm: Dell S2409w via HDMI.
Voordien had ik een Dell XPS M1330 (Vista) laptop en toen waren de kleuren van het scherm perfect zonder ooit aan de instellingen te komen.
Maar met de Vaio heb ik al vanalles geprobeerd maar ik krijg de kleuren van het scherm maar niet helder. Het zwart blijft echt mat en grijzig en het is nooit diep zwart. Andere kleuren zijn dan weer wel helder maar ik heb het gevoel alsof er een "matte laag" over heel mijn scherm zit ineens.
Ik heb liggen prutsen aan instellingen van het scherm en in NVIDIA configuratiescherm met de helderheid, contrast, gamma, digital vibrance etc etc.
Iemand tips?
Alvast bedankt
ik heb een nieuwe laptop gekocht, namelijk Sony Vaio VPCF11S1E (Win7).
Deze sluit ik aan op een extern scherm: Dell S2409w via HDMI.
Voordien had ik een Dell XPS M1330 (Vista) laptop en toen waren de kleuren van het scherm perfect zonder ooit aan de instellingen te komen.
Maar met de Vaio heb ik al vanalles geprobeerd maar ik krijg de kleuren van het scherm maar niet helder. Het zwart blijft echt mat en grijzig en het is nooit diep zwart. Andere kleuren zijn dan weer wel helder maar ik heb het gevoel alsof er een "matte laag" over heel mijn scherm zit ineens.
Ik heb liggen prutsen aan instellingen van het scherm en in NVIDIA configuratiescherm met de helderheid, contrast, gamma, digital vibrance etc etc.
Iemand tips?
Alvast bedankt