Xeromem
Legacy Member
XP is geweldig...
over een jaar of twee zal ik 5 pc's van op't werk moeten vervangen.
Nu is het zo dat deze pc's een bepaalde software draaien... op XP
Deze zijn NIET compatibel met Vista, dus wss ook niet met 7.
Daarom had ik graag de deadline geweten.
Wanneer is het écht gedaan met XP?
over een jaar of twee zal ik 5 pc's van op't werk moeten vervangen.
Nu is het zo dat deze pc's een bepaalde software draaien... op XP

Deze zijn NIET compatibel met Vista, dus wss ook niet met 7.
Daarom had ik graag de deadline geweten.
Wanneer is het écht gedaan met XP?

