marrigje
Legacy Member
Als ik de computer opstart, dan krijg ik een ddl fout van p2e met nog iets korts achter...
De fout ken ik inet, maar ik zou graag van de fout afgeraken.
Dank bij voorbaat.
EDIT
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van p2esocks_1029.dll
Kan opgegeven module niet vinden.
Dat is het.
De fout ken ik inet, maar ik zou graag van de fout afgeraken.
Dank bij voorbaat.
EDIT
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van p2esocks_1029.dll
Kan opgegeven module niet vinden.
Dat is het.