Teknoman
Legacy Member
Yo,
Als ik wil connecten naar een hub met dc++ dan kan het zijn dat het zeer lang duurt en als ik dan search krijg ik geen zoekresultaten, als ik iemand zijn lijst wil downloaden dan blijft het op connecting staan. Eergisteren ging het nog perfect.
Maakt telenet soms dat dc niet goe meer gaat ofzo of zou het aan de 99% op mijn telemeter liggen?
Als ik wil connecten naar een hub met dc++ dan kan het zijn dat het zeer lang duurt en als ik dan search krijg ik geen zoekresultaten, als ik iemand zijn lijst wil downloaden dan blijft het op connecting staan. Eergisteren ging het nog perfect.
Maakt telenet soms dat dc niet goe meer gaat ofzo of zou het aan de 99% op mijn telemeter liggen?
