InStInCt900
Legacy Member
Goodevening Guys
Heb hier wat problemen met het mounten van een iso file
krijg voordurend een prompt vensterke die zegt:
"programma is te groot om vast te houden in het geheugen" of iets dergelijks.
Heb zelf al wat research gedaan,check titel,dus eerst geprobeerd met elk mount proggramma die ik vondt
...
Ga ik deze ISO file moeten writen of is er 1 of andere trick?
Thnx in advance

Heb hier wat problemen met het mounten van een iso file

krijg voordurend een prompt vensterke die zegt:
"programma is te groot om vast te houden in het geheugen" of iets dergelijks.
Heb zelf al wat research gedaan,check titel,dus eerst geprobeerd met elk mount proggramma die ik vondt
...
Ga ik deze ISO file moeten writen of is er 1 of andere trick?
Thnx in advance
