nexonion
Legacy Member
Kep nu al een paar dagen HL² en ineens als ik naar een server connect(ALLEEN bij counter strike
ource) komt er een blauw scherm met ''the usual" en vanonder staat er CMUDA.SYS error, nu ik heb cmedia audio drivers al opnieuw geinstalleerd en het werkt nog altijd niet, help?
Btw degene die me help krijgt een eervolle vermelding in men signature
ource) komt er een blauw scherm met ''the usual" en vanonder staat er CMUDA.SYS error, nu ik heb cmedia audio drivers al opnieuw geinstalleerd en het werkt nog altijd niet, help?Btw degene die me help krijgt een eervolle vermelding in men signature
