Archief - Creative MuVo v200 prob

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MAXXUR

Legacy Member
Awel,

ik heb me pas een creative MuVo v200 gekocht, ik install de software etc...
ge kunt ook duidelijk zien da het goed werkt, want ask em insteek in een USB, zie'k een schijf E:// bijkomen.

Bestanden erop zetten gaat ook enzo, alleen heb ik een probleem met de convertiesoftware die erbij zit, ik krijg namelijk DIT probleem.

eerst geeft hij dus de error rechts boven in het beeld van Mislukt..., dit gebeurt bij elke cd die ik insteek.

als ik dan toch op nu converteren klik, geeft hij de error van de doelinstelling, terwijl ik die al lang heb ingesteld (mp3/mwa kiezen etc)

help pls :cry: ?

menlor

Legacy Member
herinstall software , 1 lieke per 1 lieke proberen te converteren ofzo

edit:
en op uw screenshot zie ik da uw doelinstelleing niet is aangepast
selecteer uw bestanden en dan doelinstelling convertere

MAXXUR

Legacy Member
nu zie ik dat als ik rip vanuit windows media player, da'k 64kbps wma 2-kanaals files heb. Die zou men mp3 speler toch moete kunne draaie ?
ik kopieer zo naar de mp3 speler, kzie ze op men mp3 speler, ma ze wille ni spele, het STOP-symbool verschijnt de hele tijd :\

MAXXUR

Legacy Member
Ik heb dus geprobeerd er een gedownloade mp3 op te zetten, die speelt wel.

Maar, als ik rip vanaf een cd (met winamp, wmp) is het een wma 64kbps, die dus zou moeten werken. Ik zet dezen op mijn mp3 speler, en mijn mp3 speler herkent ze niet :/. Als ik dan probeer te converten zegt mijn software (die erbij zat) Mislukt. Conversie van indeling wordt niet ondersteund.

Als ik probeer te rippen met de software, dan geeft hij een fout van serive pack 3 (lijkt er imo verdacht veel op, dat mijn software een verkeerd stuurprog detecteert, want ik heb XP) en wanneer ik probeer gewoon muziek(gedlde mp3's) over te brengen naar de speler met de organizer, zegt hij dat windows een fout heeft gevonden en tralala, en sluit hij af. Misschien detecteert de software dus het verkeerd stuurprog ...

any help pls ?

b011013

Legacy Member
als ge my computer open kunde gewoon verisselbare schijf aan klikke en dan copy past
veel gemakelijker :d

MAXXUR

Legacy Member
ja, wat voor files moe'k dan plakken ?
als ik files plak dan speelt die gewoon niet :/

dan kunt ge zeggen "gewone mp3's", maar als ik rip heb ik ook "gewone wma's"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan