miro
Legacy Member
ik hem een probleemke met den demo van republic commando
hem het al 3x gedownd, 2x van telenet en 1x van gamer's hell
en 3x krijg ik een foutmelding bij uitpakken.
ad:
ik krijg altijd nen CRC error (wa da ook moge weze???) as ik da probeer uit te pakken.
hem al geprobeerd mee winrar, winzip en winace allemaal hetzelfde.
kunde da herstellen of moete ergens iets afzetten ofzo?
hem het al 3x gedownd, 2x van telenet en 1x van gamer's hell
en 3x krijg ik een foutmelding bij uitpakken.
ad:ik krijg altijd nen CRC error (wa da ook moge weze???) as ik da probeer uit te pakken.
hem al geprobeerd mee winrar, winzip en winace allemaal hetzelfde.
kunde da herstellen of moete ergens iets afzetten ofzo?
