mrpatton
Legacy Member
joep!
ff een vraagje ,
De laatste tijd als ik download.. (whatever maakt niet uit wat)
Heb ik "meestal" geen verbinding meer met internet.
ik wil daarmee zeggen, naast het downloaden..
ik weet best dat het all eens wat trager zal gaan, maar bij 10kbps geen connectie meer lijkt mij toch straf?

BTW: vista home premium 64Bitjes
ff een vraagje ,
De laatste tijd als ik download.. (whatever maakt niet uit wat)
Heb ik "meestal" geen verbinding meer met internet.
ik wil daarmee zeggen, naast het downloaden..
ik weet best dat het all eens wat trager zal gaan, maar bij 10kbps geen connectie meer lijkt mij toch straf?

BTW: vista home premium 64Bitjes