groochy
Legacy Member
Wij organiseren dit weekend voor de 2de keer onze lanparty http://www.intralan.be, en ik zou graag eens willen weten of er geen software bestaat om compo's te beheren.
Zodanig dat we niet alles nog met pen en papier en ppt moeten doen :ironic:
Als er iemand een oplossing heeft -->
bedankt
Wesley
Zodanig dat we niet alles nog met pen en papier en ppt moeten doen :ironic:
Als er iemand een oplossing heeft -->
bedankt
Wesley