beeumen
Legacy Member
Hallo,
Na 't formatteren van mijn PC zou ik graag mijn Dexia Netbanking terug in orde willen brengen. Heb mijn dexia map destijds gecodeerd met een optie van Win XP Pro zelf. Nu ik die map wil terug zetten moet ik eerst die codering er weer afkrijgen, maar krijg opeens geen toegang meer tot die bestanden omdat mijn certificaat niet vertrouwd word. Pc zegt dat ik dat certificaat ('Kevin') kan toevoegen aan vertrouwde basiscertificaten om probleem op te lossen. Nu is mijn vraag, waar vind ik da certificaat + hoe maak ik het een vertrouwd bestand ?
Coderen is gebeurd d.m.v Map >> eigenschappen >> geavanceerd >>Inhoud coderen om gegevens te beveiligen
Na 't formatteren van mijn PC zou ik graag mijn Dexia Netbanking terug in orde willen brengen. Heb mijn dexia map destijds gecodeerd met een optie van Win XP Pro zelf. Nu ik die map wil terug zetten moet ik eerst die codering er weer afkrijgen, maar krijg opeens geen toegang meer tot die bestanden omdat mijn certificaat niet vertrouwd word. Pc zegt dat ik dat certificaat ('Kevin') kan toevoegen aan vertrouwde basiscertificaten om probleem op te lossen. Nu is mijn vraag, waar vind ik da certificaat + hoe maak ik het een vertrouwd bestand ?
Coderen is gebeurd d.m.v Map >> eigenschappen >> geavanceerd >>Inhoud coderen om gegevens te beveiligen
. Nog nooit zoveel last gehad, is da ook een gevolg van da certificaat of van SP 2 ? Ik heb geen machtiging tot werkgroep alhoewel ik zelf beheerder ben. Groeten !