Sagax
Legacy Member
goeie avond allen,
ik heb enkele dagen geleden een e-mail ontvangen van een Indische collega met een figuur er in maar het probleem is dat die figuur in cdx-formaat gestuurd is.
Ik heb al vanalles geprobeerd (corel draw trial, allerlei tools,..) maar alles zonder succes. Heeft iemand nog ideeën om dat bestand te openen of te bekijken?
bedankt!
ik heb enkele dagen geleden een e-mail ontvangen van een Indische collega met een figuur er in maar het probleem is dat die figuur in cdx-formaat gestuurd is.
Ik heb al vanalles geprobeerd (corel draw trial, allerlei tools,..) maar alles zonder succes. Heeft iemand nog ideeën om dat bestand te openen of te bekijken?
bedankt!
