D|L|_yR@c€r
Legacy Member
Het probleem zit zo: na de installatie van updates voor men XP zijn men DVD en CD speler software corrupt geworden. Waardooor ze niet herkent worden door deze computer. het lukt mij niet om ze te herinstalleren want dan krijg ik de melding : De software die is gevonden is evengoed als de geinstalleerde software.
Maar ik heb de software gedelete
Maar ik heb de software gedelete
