stofke15
Legacy Member
Ik neem zelf tegewoordig mixkes op, die automatisch in tracks gecut worden. Nu ik gebruik gewoon nero daarvoor, vink het hokske aan van pauze tussen tracks weglaten, en ik selecteer alle tracks neem eigenschappen en zet de pauze op 0. Maar dan nog is er elke keer als ik de cd afspeel een pauze van een kleine 0.5seconden, in welke cd-speler dan ook alsook op de pc zelf.
Als ik de originele mp3's vanaf de harde schijf achtereen zet dan is er geen pauze.
Het moet nochtans prefect lukken normaal, ik heb hem al in mijn beide schrijvers geprobeerd maar altijd hetzelfde effect.
Als ik de originele mp3's vanaf de harde schijf achtereen zet dan is er geen pauze.
Het moet nochtans prefect lukken normaal, ik heb hem al in mijn beide schrijvers geprobeerd maar altijd hetzelfde effect.