blub
Legacy Member
yoo
mijn ouders emmen dus nen cam van sony aangeschaft(al tijdje geleden)
tis den dezen: cam en nu willek da ding gebruike om te webcamme via msn...mor da wil nie werke...als de software is geinstalleerd...alsek em aansluit via usb, dan opent em gwoon da prog om die bestande over te zette...ook al zet ik em op de functie filme...(wa ge normaal moe doen om te camme) en alsek em aanduid bij msn,zegtdie da em nie werkt;..
kan iemand helpe?
mijn ouders emmen dus nen cam van sony aangeschaft(al tijdje geleden)
tis den dezen: cam en nu willek da ding gebruike om te webcamme via msn...mor da wil nie werke...als de software is geinstalleerd...alsek em aansluit via usb, dan opent em gwoon da prog om die bestande over te zette...ook al zet ik em op de functie filme...(wa ge normaal moe doen om te camme) en alsek em aanduid bij msn,zegtdie da em nie werkt;..
kan iemand helpe?
