gStar
Legacy Member
Hallo ,
Ik had eens me Style XP een bootscreen ingestelt. Nu als ik menne PC opstart dan Kannek oftewel kiezen voor gewone , of voor dieje Costum Bootscreen.
Maar kwil dieje Costum bootscreen weg.
Hoe doe ik da ?
Style Xp is van mijn pc en die bootscreen blijft nog steeds
ad:
Ik had eens me Style XP een bootscreen ingestelt. Nu als ik menne PC opstart dan Kannek oftewel kiezen voor gewone , of voor dieje Costum Bootscreen.
Maar kwil dieje Costum bootscreen weg.
Hoe doe ik da ?
Style Xp is van mijn pc en die bootscreen blijft nog steeds
ad: