Ghastly
Legacy Member
Hey,
Ik zit met een probke!
Alles op de pc werkte goed (verwachtte dat al niet van Aldi-pc)! Haal er de HDD uit om andere te kopieren en hersteek ze omdat de andere er niet op past (grmbl medion moederbord!!).
Ik installeer SP2 en VMWare (liggen er al terug af!).
Boot duurt nu 4min en da vind ik veeeeeeel te lang!!
Heb al volledig geformatteerd en XP Pro herinstalleerd, probleem blijft!
Heb ik BIOS nie durven prutsen, maar daar staat primary bootsector op "cardreader", HDD-0 staat pas op 3.
Vriend van mij wees me op DMA van HDD (wat het was wist hij ook nie) dat zou kunnen vertragen. Kan da kloppen en zoja, hoe zet ik het aan/uit??
Of scheelt het nog aan iets anders??
Thx
PS: pc-config: P4, 3.0G, 256mb, ATI radeon 9800XT, 160gig HDD.
Ik zit met een probke!
Alles op de pc werkte goed (verwachtte dat al niet van Aldi-pc)! Haal er de HDD uit om andere te kopieren en hersteek ze omdat de andere er niet op past (grmbl medion moederbord!!).
Ik installeer SP2 en VMWare (liggen er al terug af!).
Boot duurt nu 4min en da vind ik veeeeeeel te lang!!
Heb al volledig geformatteerd en XP Pro herinstalleerd, probleem blijft!
Heb ik BIOS nie durven prutsen, maar daar staat primary bootsector op "cardreader", HDD-0 staat pas op 3.
Vriend van mij wees me op DMA van HDD (wat het was wist hij ook nie) dat zou kunnen vertragen. Kan da kloppen en zoja, hoe zet ik het aan/uit??
Of scheelt het nog aan iets anders??
Thx
PS: pc-config: P4, 3.0G, 256mb, ATI radeon 9800XT, 160gig HDD.