nickcollyns
Legacy Member
Goeiedag, ik zit met een enorm probleem waardoor ik windows 7 niet kan runnen.
In mijn huidig systeem heb ik een HD3870X2 kaartje van ati. Deze werkt perfect, behalve bij het installeren van drivers. Op de standaard videokaartdriver van Windows doet hij niet moeilijk. Todat ik de echte driver(inclusief catalyst) probeer te installeren.
De installatie verloopt perfect, maar na het opstarten, krijg ik net bij het inloggen van Windows een bluescreen? Hierdoor herstart hij weer. In veilige modus geraak ik nog wel. Als oplossing heb ik dan manueel de driver(via Windows) en zonder catalyst geïnstalleerd. Dit lukt dan, en alles werkt vanaf dit punt dan perfekt.
Maar nu bij Windows 7 heb ik een probleem met deze methode. Na de installatie van Windows 7, herstart de pc en daarna krijg je nog een kleine installatie in het ingeladen Besturingsprogramma. Op dit moment krijg ik dus weer een bluescreen. Ik krijg dus ook niet de kans om dit manueel te doen.
Ook in veilige modus lukt het niet want dan krijg ik : "sorry, kan installatie niet voltooien in veilige modus" en boem weer restart.
Iemand die een oplossing weet? Ik heb mijn systeem alreeds opnieuw geupgrade, dus het ligt dus echt wel degenlijk aan de videokaart zelf en niet aan de combinatie van mijn configuratie.
--> ik had gedacht aanmijn HD aan te sluiten op mijn laptop en dan via mijn laptop deze te installeren op mijn harde schijf. Dan te installatie te voltooien en dan terug mijn vorige methode te proberen. Enigste nadeel is dat ik niet de kans krijg bij het inladen en via veilige modus kan je ook niet manueel installeren. Ook beschik ik niet over een tweede videokaart
iemand een idee? alvast bedankt
In mijn huidig systeem heb ik een HD3870X2 kaartje van ati. Deze werkt perfect, behalve bij het installeren van drivers. Op de standaard videokaartdriver van Windows doet hij niet moeilijk. Todat ik de echte driver(inclusief catalyst) probeer te installeren.
De installatie verloopt perfect, maar na het opstarten, krijg ik net bij het inloggen van Windows een bluescreen? Hierdoor herstart hij weer. In veilige modus geraak ik nog wel. Als oplossing heb ik dan manueel de driver(via Windows) en zonder catalyst geïnstalleerd. Dit lukt dan, en alles werkt vanaf dit punt dan perfekt.
Maar nu bij Windows 7 heb ik een probleem met deze methode. Na de installatie van Windows 7, herstart de pc en daarna krijg je nog een kleine installatie in het ingeladen Besturingsprogramma. Op dit moment krijg ik dus weer een bluescreen. Ik krijg dus ook niet de kans om dit manueel te doen.
Ook in veilige modus lukt het niet want dan krijg ik : "sorry, kan installatie niet voltooien in veilige modus" en boem weer restart.
Iemand die een oplossing weet? Ik heb mijn systeem alreeds opnieuw geupgrade, dus het ligt dus echt wel degenlijk aan de videokaart zelf en niet aan de combinatie van mijn configuratie.
--> ik had gedacht aanmijn HD aan te sluiten op mijn laptop en dan via mijn laptop deze te installeren op mijn harde schijf. Dan te installatie te voltooien en dan terug mijn vorige methode te proberen. Enigste nadeel is dat ik niet de kans krijg bij het inladen en via veilige modus kan je ook niet manueel installeren. Ook beschik ik niet over een tweede videokaart
iemand een idee? alvast bedankt