Ge0force
Legacy Member
Nadat ik een paar add-ons had geüpdated was mijn bladwijzerwerkbalk ineens volledig grijs. Ook na herstarten blijft deze leeg. Vreemd genoeg zie ik al m'n bladwijzers wel nog mooi staan in het menu en als ik de zijbalk aanzet. Op de site van Mozilla werd me aangeraden het proces van firefox te killen, maar dit blijkt ook niet te helpen. Iemand een idee?