donderz
Legacy Member
onlangs heb ik mijn computer geformateerd en ik wou nu mijn bestanden terug sharen zodat ge bestandjes kunt overzette.
Als ik nu iets wil sharen (rechtsklikken en delen, ik begrijp risico en dan delen aanvinken) Dan geeft hij zorap ik op ok duw een fout:"Fout tijdens het delen van D. De server-service is niet gestart. De gedeelde bron is nu niet gemaakt."
Weet iemand iets meer over dit probleem, ik dacht dat het misschien aan SP2 zou liggen (wat ik na format heb geinstalleerd).
Als ik nu iets wil sharen (rechtsklikken en delen, ik begrijp risico en dan delen aanvinken) Dan geeft hij zorap ik op ok duw een fout:"Fout tijdens het delen van D. De server-service is niet gestart. De gedeelde bron is nu niet gemaakt."
Weet iemand iets meer over dit probleem, ik dacht dat het misschien aan SP2 zou liggen (wat ik na format heb geinstalleerd).
)