morfer
Legacy Member
kheb vraagje kheb net nieuwe gsm en kheb daar kabel bij gekocht
nu wil ik daar geluidjes op zetten .midi
normaal moet dat gaan maar als ik dat afhaal van site's gaat dat niet ...
wel van da programa van dienen kabel maar dat zijn boring geluidjes
daarom wouk vragen of iemand ne goeien site weet ?
of me kan helpen
greetzz zero
nu wil ik daar geluidjes op zetten .midi
normaal moet dat gaan maar als ik dat afhaal van site's gaat dat niet ...
wel van da programa van dienen kabel maar dat zijn boring geluidjes
daarom wouk vragen of iemand ne goeien site weet ?
of me kan helpen
greetzz zero
