Inferix
Legacy Member
Hallo
Gisteren las ik dit:
Belgacom sluit telnet-, webserver- en https-poorten vanwege 'veiligheid' | Pro | Tweakers.net Nieuws
Iemand al is geprobeerd? Ik heb nog geen e-services account
.
Lijkt mij meer omdat je geen webservers zou kunnen hosten met goedkoper abbo.
Gisteren las ik dit:
Belgacom sluit telnet-, webserver- en https-poorten vanwege 'veiligheid' | Pro | Tweakers.net Nieuws
Iemand al is geprobeerd? Ik heb nog geen e-services account
.Lijkt mij meer omdat je geen webservers zou kunnen hosten met goedkoper abbo.