Als ik de game blitzkrieg op start zie ik nu in plaats van het introfilmpje nu alleen nog flitsende kleuren zonder beelden. De game zelf kan ik spelen. Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplosssen aub? Ik heb windows xp en nvidia geforce fx 5200. dank u