bastian
Legacy Member
ik was een dvd aan het bekijken en ik kwam een moi beeld tegen en wou daar een foto van nemen, maar da lukt mij echt niet
eerst geprobeerd gewoon met ene print screen, maar als ik dat dan opsla is da gewoon een zwarte vlek ( alleen het beeld is ene zwarte vlek) de rest komt er wel mooi op
daarna met snagit maar daarmee lukte het al evenmin
kan iemand mij helpen
eerst geprobeerd gewoon met ene print screen, maar als ik dat dan opsla is da gewoon een zwarte vlek ( alleen het beeld is ene zwarte vlek) de rest komt er wel mooi op
daarna met snagit maar daarmee lukte het al evenmin
kan iemand mij helpen
