RAFCRIK
Legacy Member
Ik was gisteren wat aan het rondsurfen om te zien of ik mijn schijfdefragmentatie niet kan plannen, en van het één kwam het ander, en ik zag ergens staan dat ik met een batchbestand mijn schijven automatisch achtereenvolgens kan laten defragmenteren.
De command line die ik gevonden heb en dus toepas:
Nu geeft dat altijd de commentaar
Op mijn zoektocht op het internet heb ik echter niet gevonden wat het probleem is. Eerst dacht ik dat het kwam omdat het een .cmd-bestand was, en die ECHO alleen werkt voor .bat, maar ook als er .bat van maak, krijg ik die opmerking. En waarom zouden we voor .bat gaan, als .cmd hedendaagser is, niet?
Iemand die me deze niet zo dringende (aangezien het voor de rest wel doet wat het moet, maar het irriteert met toch...) info zou willen geven?
De command line die ik gevonden heb en dus toepas:
Code:
@ECHO OFF
DEFRAG.EXE C:
DEFRAG.EXE D:
EXIT
Nu geeft dat altijd de commentaar
Code:
´╗┐@ECHO wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.
Iemand die me deze niet zo dringende (aangezien het voor de rest wel doet wat het moet, maar het irriteert met toch...) info zou willen geven?

