TheFallen
Legacy Member
Hey,
Even volgende vraag omdat ik een zekere achterdochtigheid heb ten opzichte van iets dat zich heeft afgespeeld op mijn PC:
Bij het insteken van een USB van een kennis gebeurde het volgende:
- Windows melding dat de stuurprogramma's zijn geïnstalleerd en of ik de PC wens opnieuw op te starten
- De continue windows fout "Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in het station" die zich steeds bleef voordoen ongeacht welke optie ik nam (doorgaan, opnieuw, annuleren) of wat ik ook deed.
- Er was plots een stijging in activiteit terwijl ik niets specifieks aan het doen was.
--> Toen ik wou heropstarten kreeg ik de fout "Kan het volgende programma niet afsluiten: "AutoIT v3"
Nu ken ik dat programma totaal niet en na wat opzoekingswerk vond ik het raar dat er plots zoiets op mijn PC stond. Nu is mijn vraag eigenlijk aan jullie:
Kan dit programma er door het openen van een USB stick op mijn PC zijn geraakt waardoor het allerlei scriptjes begon uit te voeren?
Wat zijn zo de mogelijkheden van dit programma? Of eerder, wat kan ik te vrezen hebben?
Hoe verwijder ik dit Volledig?
Dank bij voorbaat.
Mijn excuses voor moest dit een rare vraag zijn
Maar ja, ik betrouw die kennis in kwestie niet volledig op dat vlak. Ik achtte hem achter wel niet tot zoiets in staat (als het al zoiets zou geweest zijn en niet louter toeval)
Even volgende vraag omdat ik een zekere achterdochtigheid heb ten opzichte van iets dat zich heeft afgespeeld op mijn PC:
Bij het insteken van een USB van een kennis gebeurde het volgende:
- Windows melding dat de stuurprogramma's zijn geïnstalleerd en of ik de PC wens opnieuw op te starten
- De continue windows fout "Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in het station" die zich steeds bleef voordoen ongeacht welke optie ik nam (doorgaan, opnieuw, annuleren) of wat ik ook deed.
- Er was plots een stijging in activiteit terwijl ik niets specifieks aan het doen was.
--> Toen ik wou heropstarten kreeg ik de fout "Kan het volgende programma niet afsluiten: "AutoIT v3"
Nu ken ik dat programma totaal niet en na wat opzoekingswerk vond ik het raar dat er plots zoiets op mijn PC stond. Nu is mijn vraag eigenlijk aan jullie:
Kan dit programma er door het openen van een USB stick op mijn PC zijn geraakt waardoor het allerlei scriptjes begon uit te voeren?
Wat zijn zo de mogelijkheden van dit programma? Of eerder, wat kan ik te vrezen hebben?
Hoe verwijder ik dit Volledig?
Dank bij voorbaat.
Mijn excuses voor moest dit een rare vraag zijn
Maar ja, ik betrouw die kennis in kwestie niet volledig op dat vlak. Ik achtte hem achter wel niet tot zoiets in staat (als het al zoiets zou geweest zijn en niet louter toeval)