castillio
Legacy Member
ik heb onlangs per ongeluk de werking van men ingebouwde laptop boxen afgezet, hierdoor werkt men audio uitgang ook niet meer.
ik kan hierdoor alleen nog maar muziek beluisteren door men koptelefoon die via een usb ingang is aangesloten.
nu was mijn vraag of iemand me kan zeggen hoe ik mijn ingebouwde boxen terug kan 'aanzetten'.
ik kan hierdoor alleen nog maar muziek beluisteren door men koptelefoon die via een usb ingang is aangesloten.
nu was mijn vraag of iemand me kan zeggen hoe ik mijn ingebouwde boxen terug kan 'aanzetten'.