cappelle
Legacy Member
Net windows 7 geïnstalleerd.
Maar ik krijg mijn geluid niet goed aan de praat.
Ik gebruik de onboard geluidskaart van mijn IP35pro.
Ik heb hier een 2.1 setup staan met 1 groene stekker.
Maar mijn groene uitgang op het moederbord is defect.
Bij xp kon ik gewoon mijn speakers aansluiten op de zwarte uitgang,
dan kreeg ik een melding welke uitgang ik wil aansturen en koos ik gewoon voor lijnuitgang.
Dit werkte perfect.
Maar nu bij windows 7 komt er geen zo een melding op, met gevolg dat ik geen geluid krijg.
Ik heb al alle menuutjes afgelopen en nergens kan ik deze optie terug vinden.
De soundmanager van realtek is versie 6.0.
Als ik daar de achterste speakers (via de zwarte uitgang waar mijn speakers op aangesloten zijn) krijg ik wel geluid.
Maar alle andere geluiden worden via de groene uitgang nog steeds gestuurd.
Iemand die een oplossing weet om de lijnuitgang dus op de zwarte uitgang te krijgen?
Maar ik krijg mijn geluid niet goed aan de praat.
Ik gebruik de onboard geluidskaart van mijn IP35pro.
Ik heb hier een 2.1 setup staan met 1 groene stekker.
Maar mijn groene uitgang op het moederbord is defect.
Bij xp kon ik gewoon mijn speakers aansluiten op de zwarte uitgang,
dan kreeg ik een melding welke uitgang ik wil aansturen en koos ik gewoon voor lijnuitgang.
Dit werkte perfect.
Maar nu bij windows 7 komt er geen zo een melding op, met gevolg dat ik geen geluid krijg.
Ik heb al alle menuutjes afgelopen en nergens kan ik deze optie terug vinden.
De soundmanager van realtek is versie 6.0.
Als ik daar de achterste speakers (via de zwarte uitgang waar mijn speakers op aangesloten zijn) krijg ik wel geluid.
Maar alle andere geluiden worden via de groene uitgang nog steeds gestuurd.
Iemand die een oplossing weet om de lijnuitgang dus op de zwarte uitgang te krijgen?