cesco
Legacy Member
Ik heb me een nieuw gfx kaartje aangeschaft (Sapphire Atlantis Radeon 9600XT 128mb).
En heb daarvoor dus ook de nieuwste ATi catalyst drivers geinstalleerd.
Probleem is nu, mijn hotkeys (gamma/brightness hoger/lager) van powerstrip werken niet meer ...
Ik heb powerstrip herinstalleerd, probleem blijft.
De hotkeys van ATi controlpanel zelf werken ook niet.
Waar kan dit aan liggen ?
Fix ?
greetz.
cesco
En heb daarvoor dus ook de nieuwste ATi catalyst drivers geinstalleerd.
Probleem is nu, mijn hotkeys (gamma/brightness hoger/lager) van powerstrip werken niet meer ...
Ik heb powerstrip herinstalleerd, probleem blijft.
De hotkeys van ATi controlpanel zelf werken ook niet.
Waar kan dit aan liggen ?
Fix ?
greetz.
cesco