Mad_piggy
Legacy Member
Best,
Ik heb mijn pc onlangs geformateerd omdat deze steeds bleef hangen zondere daar één reden voor te vinden.
Na de nieuwe installatie werkt hij even deftig, maar in minder dan een week begint hij terug te blijven hangen. Eerst enkel bij iexplorer. Maar nu zelfs bij firefox en outlook.
In het logboek vind ik enkel
application hang 101: iexplorer.exe
application hang 101: firefox.exe
application hang 101: outlook.exe
De pc is een IMB Thinkcenter
al de rest is onboard.
Overal heb ik de originele drivers van. Enkel van de draadloze kaart niet meer.
Is verloren gegaan in de rommel
Weten jullie mss waaraan deze application hangs kunne liggen. En hoe ik deze kan verhelpen.
Ik heb mijn pc onlangs geformateerd omdat deze steeds bleef hangen zondere daar één reden voor te vinden.
Na de nieuwe installatie werkt hij even deftig, maar in minder dan een week begint hij terug te blijven hangen. Eerst enkel bij iexplorer. Maar nu zelfs bij firefox en outlook.
In het logboek vind ik enkel
application hang 101: iexplorer.exe
application hang 101: firefox.exe
application hang 101: outlook.exe
De pc is een IMB Thinkcenter
Code:
Windows xp home edition SP3
Intel Pentium 4 2.8Ghz
2x 1gb DDR I
Ati radeon 9600
linksys wireless-G PCI adaptor
Overal heb ik de originele drivers van. Enkel van de draadloze kaart niet meer.
Is verloren gegaan in de rommel

Weten jullie mss waaraan deze application hangs kunne liggen. En hoe ik deze kan verhelpen.