Forza
Legacy Member
hallo, ik heb een zeer vervelend probleempje...
heb net win7 op mijn netbook geinstalleerd.. alles loopt heel vlotjes en werkt behalve mijn at werkt niet
als ik alt gr + 2 doe dan flikkert de bovenste balk van mijn scherm 3x
de toets is niet stuk want 2 en é werken perfect ook |#^ en zo werken.. enkel die apenstaart niet
kan het dat deze een andere functie heeft toegewezen gekregen?
mvg forza
heb net win7 op mijn netbook geinstalleerd.. alles loopt heel vlotjes en werkt behalve mijn at werkt niet
als ik alt gr + 2 doe dan flikkert de bovenste balk van mijn scherm 3x
de toets is niet stuk want 2 en é werken perfect ook |#^ en zo werken.. enkel die apenstaart niet
kan het dat deze een andere functie heeft toegewezen gekregen?
mvg forza
