[BAT] Brambo
Legacy Member
Ik had dus enkele data partities aangemaakt in mijn vorige windows Xp prof installatie, nu moest ik door allerhande fouten toch is nekeer formatteren.
Maar nu kan ik niets meer downloaden via dc++ ik den kdat het ligt aan deze error: "Could not open target file: het apparaat is niet klaar"
Nu volgens de dc++ faq is het bestand dan waarschijnlijk in gebruik, ik ging dan eens rondsnuffelen en vond uit dat alles op die dataschijven nu 'alleen lezen' is, maar het vinkje is wel op een grijzere manier dan normaal.
screen (ik heb ook bij archief gewoon een vinkje gezet ter vergelijking, maar dat staat er normaal niet)
Als ik da vinkje nu wegvink en dan toepas, dan is hij zo even bezig met die eigenschap toe te passen, maar als ik daarna terug in de eigenschappen van die mappen ga zien dan staat het vinkje er terug...
hoe krijg ik dit weg
(ik denk dat dit mijn dc++ probleem zal oplossen, indien niet, zeg het maar
)
Maar nu kan ik niets meer downloaden via dc++ ik den kdat het ligt aan deze error: "Could not open target file: het apparaat is niet klaar"
Nu volgens de dc++ faq is het bestand dan waarschijnlijk in gebruik, ik ging dan eens rondsnuffelen en vond uit dat alles op die dataschijven nu 'alleen lezen' is, maar het vinkje is wel op een grijzere manier dan normaal.
screen (ik heb ook bij archief gewoon een vinkje gezet ter vergelijking, maar dat staat er normaal niet)
Als ik da vinkje nu wegvink en dan toepas, dan is hij zo even bezig met die eigenschap toe te passen, maar als ik daarna terug in de eigenschappen van die mappen ga zien dan staat het vinkje er terug...
hoe krijg ik dit weg
(ik denk dat dit mijn dc++ probleem zal oplossen, indien niet, zeg het maar
)


ad: