Herbieferbie
Legacy Member
Hoi allen
Ik heb sinds een maand of 2 Windows 7 draaien en alles bevalt me prima op 1 ding na.
Steeds als ik enkele minuten mijn computer niet gebruik en ik wil een progamma opstarten , of een map openen op 1 van mn dataschijven, dan moet de desbetreffende schijf eerst opstarten, dat is te zien op mn scherm omdat elke reactie zo'n 5 a 10 seconden op zich laat wachten. En ook duidelijk te horen, we kennen dat geluid denk ik allemaal wel. Het maakt dus niet uit of de systeemschijf of een van de andere harddisks aangesproekn word, zelfde liedje iedere keer weer.
Dit is zeer vervelend, en jammer omdat het voor de rest allemaal prima werkt.
Ik heb indexering uitgeschakeld en energiebeheer aangepast. Helpt allemaal niets, diversen forums dit verhaal al neergezet zonder een zinnige oplossing.
Ik weet het niet meer, en dacht ik plaats mn verhaal nu maar eens hier.
Wie helpt ?????
Ik heb sinds een maand of 2 Windows 7 draaien en alles bevalt me prima op 1 ding na.
Steeds als ik enkele minuten mijn computer niet gebruik en ik wil een progamma opstarten , of een map openen op 1 van mn dataschijven, dan moet de desbetreffende schijf eerst opstarten, dat is te zien op mn scherm omdat elke reactie zo'n 5 a 10 seconden op zich laat wachten. En ook duidelijk te horen, we kennen dat geluid denk ik allemaal wel. Het maakt dus niet uit of de systeemschijf of een van de andere harddisks aangesproekn word, zelfde liedje iedere keer weer.
Dit is zeer vervelend, en jammer omdat het voor de rest allemaal prima werkt.
Ik heb indexering uitgeschakeld en energiebeheer aangepast. Helpt allemaal niets, diversen forums dit verhaal al neergezet zonder een zinnige oplossing.
Ik weet het niet meer, en dacht ik plaats mn verhaal nu maar eens hier.
Wie helpt ?????