MegaSlayer
Legacy Member
Dag allemaal ik heb een eigenaardig probleempje bij een computer van iemand.
Het is namelijk zo dat ik eender welke film daar kan afspelen ik zal altijd GEEN BEELD hebben maar wel geluid. Jullie zullen afkomen met codecs enzo maar daar ligt de oplossing niet. Het is namelijk zo dat na een clean install (format en windows xp installeren) van het systeem zelfs het standaard avi filetje clock.avi onder de windows directory zonder beeld maar wel met geluid wordt afgespeeld.
Dus codecs helpen niet want die vertrekken van deze basis functionaliteit.
Ik weet niet echt hoe ik dit moet oplossen. Details over het systeem zijn:
amd athlon xp 1800+ at 1.53 ghz
256 mb ram
ATI rage mobility
Windows xp service pack 1.
Ik heb dezelfde windows bij mij thuis geïnstalleerd en daar werkt alles perfect, misschien zit het in de richting van de kleurenkaart maar deze is standaard door windows gedetecteerd.
Plz help...
Het is namelijk zo dat ik eender welke film daar kan afspelen ik zal altijd GEEN BEELD hebben maar wel geluid. Jullie zullen afkomen met codecs enzo maar daar ligt de oplossing niet. Het is namelijk zo dat na een clean install (format en windows xp installeren) van het systeem zelfs het standaard avi filetje clock.avi onder de windows directory zonder beeld maar wel met geluid wordt afgespeeld.
Dus codecs helpen niet want die vertrekken van deze basis functionaliteit.
Ik weet niet echt hoe ik dit moet oplossen. Details over het systeem zijn:
amd athlon xp 1800+ at 1.53 ghz
256 mb ram
ATI rage mobility
Windows xp service pack 1.
Ik heb dezelfde windows bij mij thuis geïnstalleerd en daar werkt alles perfect, misschien zit het in de richting van de kleurenkaart maar deze is standaard door windows gedetecteerd.
Plz help...
