DarkAngelll
Legacy Member
Heb zojuist een windows vista ultimate op laptop gezet
Legale versie wel te verstaan en laptop is ook zwaar genoeg
deze windows draait perfect zonder probleem
maar als ik afsluit krijg ik na het afsluiten een zwart scherm met wit streepje in de linker bovenhoek en laptop blijft zo staan
als ik hem dan uit doe met power knop en weer aansteek krijg ik geen fout melding
maar toch vervelend als ik steed zo moet afsluiten
iemand een idee hoe dat zou komen
alvast bedankt
Legale versie wel te verstaan en laptop is ook zwaar genoeg
deze windows draait perfect zonder probleem
maar als ik afsluit krijg ik na het afsluiten een zwart scherm met wit streepje in de linker bovenhoek en laptop blijft zo staan
als ik hem dan uit doe met power knop en weer aansteek krijg ik geen fout melding
maar toch vervelend als ik steed zo moet afsluiten
iemand een idee hoe dat zou komen
alvast bedankt