heb juist mijn speedtouch adsl geinstalleerd en alles werkt enkel dat er een icoontje blijft staan in balk onder rechts dat zegt " hardware adsl veilig verwijderen " en da krij ik nie weg ! kan moeilijk mijn conectie verwijderen dus snap het nie goe zenne...