F0rCe
Legacy Member
ok het zit zo ik heb dus skynet adsl internet,
bij telenet als je de pc opstart zit je automatisch op het internet
izelf met mijn adsl moet altijd inbellen voordat ik op het internet kan,
ik heb windows xp pro,
bij m'n girl hoeft dit niet, gewoon de pc opstarten, en internet staat vanzelf aan zonder dat er iets getoont word of dergelijk, ze heeft wel windows 98 2de editie
maar heb dit ook al mogelijk gezien bij adsl op een windows xp computer,
hoe moet ik die instellen?
dank u bij voorbaat
bij telenet als je de pc opstart zit je automatisch op het internet
izelf met mijn adsl moet altijd inbellen voordat ik op het internet kan,
ik heb windows xp pro,
bij m'n girl hoeft dit niet, gewoon de pc opstarten, en internet staat vanzelf aan zonder dat er iets getoont word of dergelijk, ze heeft wel windows 98 2de editie
maar heb dit ook al mogelijk gezien bij adsl op een windows xp computer,
hoe moet ik die instellen?
dank u bij voorbaat

