nielsboonen
Legacy Member
beste,
ik heb afgelopen week een upgrade uitgevoerd op m'n pc, van office 2003 naar 2007. ik gebruikte het mail programma outlook express 6, maar nu wil ik overschakelen naar outlook 2007. maar hoe kan ik nu al mijn contactpersonen kopieren van mijn oude outlook express naar de nieuwe outlook 2007?
ik heb al geprobeert in outlook express via export adresboek, maar hij geeft dan deze foutmelding: Het Windows-adresboek kan deze exportbewerking momenteel niet uitvoeren. Zorg ervoor dat u een persoonlijk adresboek in Outlook hebt ingesteld en dat dit is ingesteld als het huidige persoonlijke adresboek.
weet iemand hier een oplossing voor?
mvg, Niels
ik heb afgelopen week een upgrade uitgevoerd op m'n pc, van office 2003 naar 2007. ik gebruikte het mail programma outlook express 6, maar nu wil ik overschakelen naar outlook 2007. maar hoe kan ik nu al mijn contactpersonen kopieren van mijn oude outlook express naar de nieuwe outlook 2007?
ik heb al geprobeert in outlook express via export adresboek, maar hij geeft dan deze foutmelding: Het Windows-adresboek kan deze exportbewerking momenteel niet uitvoeren. Zorg ervoor dat u een persoonlijk adresboek in Outlook hebt ingesteld en dat dit is ingesteld als het huidige persoonlijke adresboek.
weet iemand hier een oplossing voor?
mvg, Niels