Shaddix
Legacy Member
op school spelen we altijd Counter Strike CZ, maar sinds dit jaar gaat dat niet meer over het schoolnetwerk
daarom zijn we dit jaar met ad-hoc begonnen
deze week lukt het me echter plots niet meer om op het ad-hoc netwerk te komen dat is opgezet (het lijkt alsof ik er wel kan opkomen, maar ik kan naar niemand pingen, en dus ook niet met de host conecten)
ik ben de enige hier die dat probleem heeft, maar ik ben dan ook de enige met windows xp
ik stel men IP handmatig in, en doe dit hetzelfde als al de rest
ook heb ik gezorgd dat windows firewall en avg afstaan
iemand sugesties?
daarom zijn we dit jaar met ad-hoc begonnen
deze week lukt het me echter plots niet meer om op het ad-hoc netwerk te komen dat is opgezet (het lijkt alsof ik er wel kan opkomen, maar ik kan naar niemand pingen, en dus ook niet met de host conecten)
ik ben de enige hier die dat probleem heeft, maar ik ben dan ook de enige met windows xp
ik stel men IP handmatig in, en doe dit hetzelfde als al de rest
ook heb ik gezorgd dat windows firewall en avg afstaan
iemand sugesties?