Archief - Ad-aware problems

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scissor

Legacy Member
'k heb dus problemen met Ad Aware, telkens als ik het opstart reboot 'm pc automatisch. Hoogstwaarschijnlijk paar virussen dus op de pc, maar met spybot vind'k niets, 'k heb ad aware ook al geupdate met de laatste update, dus dat kan het ook niet zijn...Heeft er nog iemand suggesties ???

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Is in veilige modus windows opstarten en dan scannen ?
(op F8 drukken vooraleer da xp logo komt)

Scissor

Legacy Member
i'll try

ps : windows 2000 ;)

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=54248

dit zou't probleem moeten zijn voor mijn oplossingen maar'k versta't niet goe
'k heb de 2 programma's al gedowned en'k heb mijn log al, maar dan zit'k een beetje vast...iemand die mij iets verder kan helpen ?? 'k snap ni goe welke lines da ge allemaal in uwe killbox moet invoegen

Exit

Legacy Member
die log posten (openen en tekst hier zetten)
of hijackthis log er ook bij zetten ...

Scissor

Legacy Member
A reg_look by IMM
----------------------------------------
Handle OK.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows
(key has 0 subkeys and 6 value entries - last modified 13:14(UTC) 14/09/2004)
[AppInit_DLLs] = not present!
----------------------------------------
Handle OK.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
(key has 2 subkeys and 26 value entries - last modified 00:44(UTC) 23/11/2004)
[Userinit] = "Userinit.exe,TGBRFV_" (REG_SZ)
----------------------------------------
Handle OK.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\IniFileMapping\system.ini\boot
(key has 0 subkeys and 5 value entries - last modified 01:09(UTC) 23/11/2003)
[Shell] = "SYS:Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon" (REG_SZ)
----------------------------------------

dat is dus mijn logg, maar verder weet'k ni goe hoe'k het moet oplossen. 't is inderdaad xysearch hijackers probleem da'k heb, dus'k zou gewoon diene post moeten volgend maar'k snap ni goe wa'k allemaal in diene killbox moet invoeren. Mss iemand die mij via msn wa wil helpen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan